Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 19 marca 2018

Torebka która pasuje do wszystkiego

Nie znam statystyk które pokazałyby ile torebek w ciągu roku kupuje kobieta. Wiem jedno ja kupuje dwie. Zawsze były to duże torby, kuferki w które pomieszczę nie tylko telefon, portfel ale też zakupy które zrobiłam w pobliskim sklepie
Dziś już wiem, że jak mam zrobić zakupy to biorę dzieci i wózek albo wysyłam chłopa niech on dźwiga. Nigdy nie przywiązywałam uwagi do wyglądu torebki a przecież to ona tworzy całość naszej stylizacji. Idzie wiosna a wraz z nią pora na ramoneskę którą dopiero w tym roku postanowiłam sobie zafundować. Dlaczego? Bo Mikołaj na prezent przyniósł mi piękną torebunie która powinna idealnie komponować się ze skórzaną kurtką. To nie będzie moja jedyna torebka firmy MANZANA. Z pewnością zakupię jeszcze jedną i jeszcze jedną bo jestem zachwycona tym jak ona pasuje do wszystkiego. Jest lekka, ma dużo przegródek w środku, długi pasek i rączkę by czasem udawała neseser.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz